HS Media tar annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening Salgs- og markedsføringsbyrået HS Media har inngått avtale om å overta ansvaret for annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening.
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
HS Media styrker seg med sosiale medier-kunder – Med satsingen på SoMe har HS Media også fått flere ben å stå på.
Aller Media ansetter ny markedsanalytiker Etterspørselen etter innsikt og dokumentasjon øker, og derfor har det vært nødvendig å få inn ytterligere ressurser på et avgjørende og sentralt område i Aller Media.
Årets pitcher: – Ingen kan slå oss Kanalenes viktigste pitch i løpet av året ble presentert i går. Her er noen av bidragene:
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Aller Media slår sammen avdelinger - får ny COO Aller Media samler Salg, Marked, Tech og Data i ett forretningsområde: Operations.
Mediatopp blir partner og daglig leder i innovasjonsbyrå – Nå har vi bestemt oss for å gå fra dating til giftemål, og vi er ekstremt takknemlige for at Stephan har takket ja.
Aller Media ansetter fire nye i kommersiell avdeling En oddsekspert, to eksperter på annonse og ny Yield Manager er nå på plass i kommersiell avdeling i Aller Media.
Ellen Arnstad lanserer ny podkast – Hun har en unik kombinasjon av toppledererfaring, samfunnsengasjement, medieforståelse og kommunikasjonsevner.
Christopher Sjuve blir bærekraftsrådgiver i Sustainability – Jeg gleder meg veldig til å få jobbe hver dag med noe jeg virkelig brenner for!
Katrine i Aller Media stakk av med TV-reklame for en halv million kroner En Kahoot under «Den Store Annonsørdagen», kåret en vinner av TV-reklame for 500,000 kroner fra Tenk TV.
Kommersiell avdeling i Aller Media henter ny campaign manager Styrker også laget med to nye shopping og affiliateansvarlige.
Diar lanserer ny modell for måling av digital dekning Benytter førstepartsdata til å beregne dekning per kampanje.
Elg ønsker å tydeliggjøre behovet for spesialistbyråer Opplever enorm vekst etter at de ble et eget selskap under Ahead Group.